6 Ağustos 2009 Perşembe

Otobüs ve mide bağlantısı !


Bugün Duru ile beraber kardeşime otobüs ile gittik. Bu çok garip bir durum değil normalde fakat genel olarak uzak yerlere giderken arabayı kullanıyoruz, çok da iyi ediyormuşuz. Arabanın serviste olmasından istifade kızımla bir otobüs fantazisi yaşamak istedim. Başta çok da hoşuna gitti. Akbili kullanmak ve otobüsün perdelerini açıp kapatmak gayet eğlenceliydi. Her zaman arabayla 15 dakika süren mesafenin 48 dakika sürebileceğini asla hayal edemezdim. Hayır trafik falan yoktu, bir noktaya kadar güzergahta gayet normaldi. Taaaa ki Acaristan' ın civarlarına gelene kadar bir sorun yoktu. Geldik mi nam-ı değer Acarkent' e otobüs kulağını en tersten göstermeye başladı. Varıcağımız yere 5 dakikalık bir mesafe kalmışken yarım saat Acaristan' ı tavaf ettik resmen. Para sen nelere kadirsin. Otobüs hatlarını bile saptırıyorsun ki insanlar ne yapsın. Sonra toplu taşıma araçları kullanılmıyor falan falan. Bu şehirde kimsenin hergün panaromik tur yapacak kadar bol vakti yok bilmem anlatabildim mi?

6 yorum:

dert babası dedi ki...

belediye otobüslerinde perde mi var (: avrupa yakasındakilerde yok da şaşırdım o yüzden (:

Bahar Ulus dedi ki...

Yok şekerim bu tarafın yeşil otobüslerinde de perde yok! Ama sanırım o tarafta ki mavi (halk)küçük otobüslerinde perdesi vardır :) sevgiler.

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım valla gayet iyi anlattın. otobüse bindiğimde hep böyle dolanıp duruyorlar.ama şimdi ben uzaktayım ya burda otobüse de binemiyoruz inan öyle özlüyorum ki o dolaşmalarını bile.benim de hemen midem bulanır normalde otobüslerde ama özleyince aklıma bile gelmiyor mide bulantım.ankarada otobüse binmeyi çok seviyorum ben.okul zamanı ne çok zamanım geçti..ahh ahh özlüyorum o zamanları..öptüm canım kocaman.

Bahar Ulus dedi ki...

Oralarda ulaşım nasıl Tuğba cığım?

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım valla burada kendi arabanın olması en makbülü. öyle dolmuşa falan binilecek gibi değil.korkuyor insan. ama belki alışsan binersin de. tuhaf tipler oluyor çok. ama taksi var.onları kullanıyoruz. birçok arkadaşım da var kullanan.yalnız onda da dil sorunu var. arapça anlatmak icap ediyor sanırım bazen fransızca anlamıyorlar da:)ama benzin süper ötesi ucuz olduğundan arabanla gitmen daha iyi oluyor kafana göre rahat rahat..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

canım yazarken sorun oldu umarım gelmiştir cevabım sana..gelmediyse yeniden yazarım öptüm