5 Ağustos 2009 Çarşamba

Kandil ve helva


Öncelikle herkese hayırlı kandiller dilemek isterim. Kandil nedeniyle komşumuz helva getirdi bir kaç saat önce. Duru da ben de çok açtık bir tabak helvayı 2 dakikada indirdik midemize. İşte olan o an oldu. Her zaman elimde kaşıkla peşinde yemek yedirmeye çalıştığım Duru, helvanın son kaşığından sonra ağzını kocaman açtı. Son kaşıktı dediğimde ise tahmin edersiniz. Biraz da havuzda çok yorulduğundan da uyku bastırmıştı oldu kaymaklı Duru :) Ben internette helva tarifi ararken ona da sakinleşsin diye şu aralar favorisi olan deniz kızı çizgi filmini koydum. Ses gelmeyince merak ettim baktım ne göreyim uyumuş helva canavarı. Fırsattan istifade gözüme kestirdiğim tarifi (http://www.damak.net/2008/tatlilar/irmik-helvasi/) hemen yaptım. Şimdi soğuma aşamasında. Az önce uyandı prensesim. Sana helva yaptım deyince gözleri parladı. Önce yemek sonra helva hadi bakalım. Birazdan arkadaşlar gelecekler. Buralarda ev bakmak için. Helva sanki onlaraymış gibi oldu. Güzel oldu :)

2 yorum:

Primarima dedi ki...

Helvaaaaaaaa,helvaaaaaa :(

Bahar Ulus dedi ki...

Tatilde olmasan mutlaka bir tabak getirirdim sana sevgili Prima Rima :)