26 Mart 2009 Perşembe

Ben evdekilere küsüm haberleri yok!

Olay yeri bizim ev, akşam saatleri ;

İşten çıkıp Duru' yu okuldan aldım. Birlikte markete gittik. Aldık ettik felan saat yediye on vardı evdeydik. Dün canım deli gibi günlerde yapılan mamalardan istedi. Ama nasıl bilemezsiniz. Mercimek köftesi, milföy börek, güveçte kaşarlı mantar ve çilekli pasta. Aklıma düşen bu menüyü sekiz onbeş itibariyle bitirip sekiz otuzda da masayı hazırlamıştım bile. Yaprak dökümü de var televizyonda bir yandan ye, bir yandan ağla. Eşim şaşırdı ne ara yaptın bunları diye sonradan düşününce bende şaşırıyorum aslında. Bunları yaparken bir yandan Duru' nun döktüklerini de topluyorum. Neyse o kadar yoruldum ki tam oturup keyifle yaptıklarımdan yiyeyim derken bizim hanımın istekleri başladı. (bu arada evimizin sultanı salonda kristal şatoyu 87. kez seyrediyor. Yere serilmiş örtünün üzerinde yemek yemekte, biz mutfaktayız) suuu, börek, çiiişşş, peçete, su döküldüüü, süüüüt, kristal şato bitti shrekkkk taaakk, ay takar mısıııınnn…… Yani ne yediğimi anlayamadım. Tam iki laf edelim diyoruz bu sefer odam da oynayalıııım. Neyse babayı seçti ve odasına götürdü. Ben de sofrayı toparlıyorum. Bulaşık boyum kadar ve nasıl yorgunum. Heeeeeelllpp helllp diye bağırıyorum ama nafile. Sesimi gerekli mercilere duyuramayınca yanlarına gidip söylenip söylenip geliyorum. İlgili merci çoook istemesine rağmen gelemiyor çünkü Duru onu yatırmış ve evdeki bütün tokaları saçına takmak suretiyle babasını prenses yapıyor. Peki bu arada baba ne yapıyor dersiniz? Uyuyor !.. Oysa ki ben neler hayal etmiştim. Ailecek gün yapacaktık. Güle oynaya mamalarımızı yiyecek sonra hep beraber ortalığı toparlayıp biraz televizyon hoppa yatak. Hayal kırıklığı ve muz kabuğu. Sonra tahmin edersiniz beeen çıldırdım. Odamda kitabımı okuduktan sonra uyudum (küsünce böyle yaparım )diğerleri mi bilmem ben küstüm onlardan.

11 yorum:

Flame dedi ki...

Bizim evi mi anlatıyorsun canım sen yaaa! Valla aynı olaylar bizim evdede mevcut. Dün akşam Alper salonda ben mutfakta izledim tv'yi. Ama u haksızlıkkkk!!! :))))

Barışın hemencecik e mi :)

Aşk Meleği dedi ki...

off hergün yaparken yorulduğum şeyleri okurken yine yoruldum valla, bunlar kronik sorunlarımı yoksa her evin çaktırmadığımız :)

Bahar Ulus dedi ki...

Selamlar Flame, haksızlık da laf mı!

Bahar Ulus dedi ki...

Aşk meleği iyi diyorsun ama nereye kadar çaktırmamaya devam dersin?

hülya dedi ki...

çok güzel bi blogunuz var okudum resmen hayran oldum ve hemen izlemeye aldım bu arada evdekilerle bir an önce barışın(tabi bu zamana kadar çoktan barışmısınızdırda)

Primarima dedi ki...

İnsan bazen hevesle hazrlandığında dahada buyuk hayal kırıkları yaşıyor ,aynı buna benzer bir şey yaşamısdım, ve tuvalete kapanıp gızlıce aglamısdım, sen en ıyısnı yapıyor kendını cekıp kıtap okuyorsun :)

Adsız dedi ki...

Ne değişik herifler var yaa :(( Sen gül gibi karını böyle nasıl üzersin, akılsız adam....

Bahar Ulus dedi ki...

Prima' cığım başlarda bende benzer tepkiler veriyordum baktım olmuyor bu çözümü buldum daha iyi :)

Bahar Ulus dedi ki...

Sevgili Ratatoule, Bu güzel cümleler için çok teşekkür ederim. Barıştık çoktan küslük uzun sürmemeli asla :) Bu arada ben senin bloğuna giremiyorum malesef :(

Bahar Ulus dedi ki...

Adsız !!!!! Benim kocam akılsız değil !!!! sadece uykusu var çok :)

Adsız dedi ki...

Uykusu olan akılsız bir adam işte...Bence seninle ilgilenmiyor... İlgilense uykusunu yenerdi... Yalan mı?