21 Ekim 2008 Salı

Polenezköy - Polina - Kahvaltı






Pazar sabahı arkadaşlarımızla Polenezköy' de buluştuk. Havanın da güzel olması zaten hayran olduğum Polenezköy' ü daha da harika yapmıştı. Kahvaltı için bu konuda guru olan Hakkı' nın tavsiyesi Polina' ya gittik. Hem mekan olarak hem de lezzet olarak doğru bir seçim Polina. Kesinlikle tavsiye ederim. Ihlamur çiçeği reçelini ilk kez orada denedim ve çok beğendim. Kahvaltı sonrası ormanda yürüyüş yaptık. Herkes torba torba kestane ve mantar topluyordu ormandan.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok kıskandım :) - ozlem

Bahar Ulus dedi ki...

havalar güzelken mutlaka gidin özlem :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bak ya biz de polonezköy planı yapmıştık son anda vazgeçtik, belki karşılaşırdık, tanır mıydık acaba, benim yüz hafızam iyidir ama fotoğraftan olunca garanti diyemiyorum

Adsız dedi ki...

bende çok beğendim hele açık hava doğa yürüyüşleri süper bir fikir ne zaman gidiyoruz ? g.başkanı