7 Ekim 2008 Salı

Kartepe' deydik...

Bayramın 2. günü Kartepe deydik. Daha önce
Maşukiye ye çok gitmiştik ama Kartepe ye ilk kez çıktık. Hava biraz serindi fakat manzara çok çok çok güzeldi. Teleferik ile daha tepeye çıktık ( yükseklik korkum olduğunu teleferik hareket ettikten sonra hatırladım...) tabi ki dönüşü yürüdük. Ne maceraydı ama :) Otelin bahçesindeki hayvanlar Duru ya süpriz oldu. Hele atlar.... Dönüşde köyevinde yedik yemeğimizi orasıda çok güzel bir yerdi. Tabi buraları birde kar yağdıktan sonra görmek lazım...











5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ohh güzel gezmişsiniz ne güzel canım sana sordum cevap yazmadın mail adresin lazım bana benim profilimde mailim var senin yok yazamadım sana bana mail atsana

Bahar Ulus dedi ki...

mail attııııım... :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Atlarla, ( pony mi demeliyiz?) doğayla içiçe Duru için ne kadar güzel olmuştur.
yazın sık sık ziyaret ettik köyevi'ni, maşukiyeyi, şimdi sıra kartepede, kar yağmadan gidip yeşil halini görmek de güzel olur sanırım, fotoğraflardaki yeşile bayıldım.

Flame dedi ki...

Full House Maşukiye ve Kartepe benim alanıma giriyor :) Kışın kartepe daha da güzel ama çıkması bazen sorun oluyor. Yakınında olmama rağmen Yazıcıya gitmwmiştim. Aklımda olsun. ayrıca yüksekten bende korkarım :)

Adsız dedi ki...

:)
kuzeyin annesi

atları bizde çok severiz ona dokunduğu poz muhteşem