2 Nisan 2009 Perşembe

Artık zor insanlarla baş edebilirim!

Geçen hafta başladığım kitabımı dün bitirebildim. İş, ev, çocuk üçlemesi içerisinde kitap kendine biraz zor yer buluyor ama uykudan fedakarlıkla onu da aramıza almaya çalışıyoruz. Daha önce de bahsetmiştim kitap zor insan kategorisinde Ertelemeci, Terörist ve Benim işim değilciler den bahsediyor. Bu kategorilendirmeyi de 3 ayrı hikaye şeklinde yapmış. Yazım dili çok akıcı, verilmesi istenen mesajlar iyi veriliyor. Anlatılan hikayeler çoğumuzun yaşadığı hayatlarda mevcut zaten bu yüzden çok rahat kendimizden birşeyler bulabiliriz. Peki kitap bitti de ben zor insanlarla artık başedebilecek miyim? Aslında bu kitaptan ben şunu çıkardım. Yaşadığın zorluk ne olursa olsun sabredecek ve kendine güveneceksin. Böyle olunca iyi olan kazanıyormuş?! Bir de böyle deneyelim bakalım. Sevgiler...

4 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

sabretmek ve kendine güven

güzel öğretiler
umarım uygulayabilirsin

gerçekten de etkili olacağına inanıyorum

hülya dedi ki...

en kısa zamanda bu kitabı okucam bi arkadaşımda bahsetmişti sizde yer vermişsiniz okumak farz oldu artık

beyaz mendil dedi ki...

Kitabı ben de okumak isterim.Sevgilerimle

Primarima dedi ki...

Allah zor insanlarla karşılastırmasın dıyelım önce sonrasındada karsılastıgında kitapdan kapdıklarını uygulayabılmenı dileyeyim.sevgiler:)